06 november 2018

Travellers Camp

The other side of daylight



Korte omschrijving

In de Nacht, als jullie slapen, ga ik naar huis. Die plaats waar mijn diepste gedachten op mij wachten, waar ik onkwetsbaar ben voor het gegiechel achter mijn rug en de blikken van afkeuring. De plek waar alles zich manifesteert zoals het in wezen is. De andere kant van het licht, de binnenzijde van de spiegel.

Omschrijving

Onder de eeuwig draaiende nachthemel verzamelen zich,
de Reizigers met hun mobiele woningen.
Vannacht zijn ze hier morgen...wie weet.
Hier tonen we onze ware gedaante.
En als je goed kijkt zie je behalve de verleiding en misleiding ook de beloning;
het geheim. Every good boy deserves a favour.
Daar hoort een stuk muziek bij, some Moody Blues.

Techniek


Achtergrond is een screenprint van een online planetarium. De woonwagens komen uit tijdschriften en van internet. De steampunk dame en de schapenkop komen uit diverse internet bronnen. De afzonderlijke delen zijn uitgeprint, met potlood bewerkt en uitgeknipt. Alles op de uitvergrote achtergrond geplakt en weer ingescand. In Photoshop diverse filters toegepast om één geheel te maken van het samenspel.

Grotere formaten en alle mogelijke materialen via Werk aan de Muur


Limited editions geprint op Fine Art papier op A3 of A4 formaat,

gesigneerd, genummerd en met Echtheids Certificaat 









Geen opmerkingen:

Kunstenaartje met een website.

 Vandaag heb ik drie werken ingebracht voor de selectie van KlimaatExpo '22 door Artworlds in samenwerking met Museum De Fundatie. Dat w...